088 - 200 8800 Open/sluit menu

Meet: Customer Success Specialist Milou

Je hebt je ingeschreven voor een training. Grote kans dat je dan contact krijgt met Milou. Een mail met informatie, een belletje om nog iets af te stemmen. Met een achtergrond in de hospitality weet ze jou op nummer één te zetten.

Hoe ziet je dag eruit?
Cliché of niet, maar echt elke dag is anders. Ik maak wel een planning, maar het komt regelmatig voor dat ik die dan pas aan het einde van de dag zie. Wat wel grappig is, is dat voordat ik hier kwam te werken ik het eigenlijk soms wel spannend vond om te bellen. Nu is dat helemaal weg. Sowieso ben ik veel communicatiever geworden, ook buiten de werkmuren. Voor mij echt één van de voordelen van hier werken. Dat ik niet alleen veel contact heb met mensen, maar ook bewust aan mijn eigen persoonlijke en professionele ontwikkeling werk.

Wat mijn werk verder inhoudt is dat ik vooral contact heb met mensen die zich in hebben geschreven voor een training, en met trainers. We nemen zelf contact op met mensen om de laatste informatie door te lopen en af te stemmen. Maar ik krijg zelf ook de meest uiteenlopende vragen. Het spreekt me echt aan dat we vanuit hier echt voor de hoogst mogelijke kwaliteit gaan, dus dat ik dat ook mag nastreven in het contact met klanten.

Wat wil je nog meer doen?
Ik kijk ernaar uit om zelf nog meer trainingen te volgen. Het is goed om voor de echte customer success beleving alle kanten mee te maken. Ik heb ook veel contact met collega’s. Die bijvoorbeeld meer over de inhoud weten, of contact hebben met organisaties die trainingen volgen. Zo hou ik mijn kennis en kunde up to date en geef ik weer informatie door die voor hen interessant is. Ik blijf graag leren. Ook van een training. Ik twijfel nog tussen Persoonlijk Leiderschap, Persoonlijk Profileren of Effectief Beïnvloeden. Door mezelf te ontwikkelen, hoop ik nog beter mijn kwaliteiten te benutten.

Wat is voor jou succes? En hoe is het als je dat behaalt?
Voor mij is succes om net buiten mijn comfort zone te treden, althans die grens op te zoeken. Er dan toch voor gaan en dat daar dan het gewenste resultaat uitkomt. Of beter nog natuurlijk. Dan heb ik wel echt het gevoel van succes. Sowieso als ik kijk naar de grote pijlers die mensen vaak nastreven, streef ik naar waardering. Van anderen maar ook van mezelf uiteraard. Die eigenschap werkt goed in mijn werk. Is iets goed, dan maak ik het graag nog wat beter. Is iemand blij, dan maak ik iemand graag nog wat blijer. Wat dan de grens van ‘goed, beter, niet snel goed genoeg’ is, daar speel ik soms wel mee. Maar daar leer ik ook weer van, dus ik zie het als winst.